نمیگم خطا نکردم ٬ من  که  ادعا نکردم

همه گفتن بی وفایی من  که ادعا نکردم

عازم سفر شدی تو٬من دلم میخواست بمونی

واسه موندن تو اما به  خدا  دعا  نکردم

واسه تو کلی نوشتم که  یه جوری مبتلا شی

تقصیر منه که  آخر تو  رو  مبتلا  نکردم

توی کوچه ی رفاقت یه سلام جواب ندادم

تو دلم تویی اون  و  با کسی آشنا نکردم

 

میدونم دوستم نداری حتی قد یه قناری

اما عاشقم هنوزم  بدون  اشتباه  نکردم

ما جایی قرار نذاشتیم جز تو کوچه های رویا

این دفعه  تو  اومدی من به قرار وفا نکردم

زیر دین ناز چشمات عمریه دارم میسوزم

تا خاکستری نشه دل  دینمو ادا نکردم

اومدن واسه نصیحت به بهونه یه صحبت

عمرشون کلی تلف شد چون تو رو رها نکردم

راه آسمون که بسته ست گرچه قلبامون شکسته ست

تا به حال اینقدر خدا رو اینجوری صدا نکردم

تو منو گذاشتی رفتی ٬ خواستی من دیوونه تر شم

باورت نمیشه شاید آخه  جون فدا نکردم

نامه های عاشقونه با نشونه بی نشونه

اما از کسای دیگه ست پس اونا رو وا نکردم

یادته عکستو دادی بذارم تو قاب عکسم

بعد از اون روز دیگه هرگز به کسی نگاه نکردم

تو از اون روزی که رفتی ٬ نه تو رفتی که ببینی

تا قیامت هم تو رو من از خودم جدا نکردم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 دی 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ maryam ] [ ]