قلب
قلب

اشکی دگر ندارم خندیدنم به زور است

نفرین به هر چه قسمت چشم ودلم چه کور است

بر دلم گفته بودم دل به کسی نبندد

گوشی که بشنود کو این دل چه بی شعور است

در آسمان قلبم ستاره ای ندارم

تنها دعای این دل:یک مرگ سوت وکور است



نظرات شما عزیزان:

مروارید
ساعت14:24---10 بهمن 1389
سلام مرسی عزیزم بهم سر زدی
وبت و مطالبت خیلی خوفه
لینکتم کردم


حامد
ساعت19:58---9 بهمن 1389
دوست گلم سلام وبلاگت خیلی خوبه ایول خوشم اومد مریم جان برای اینکه بازدید کنندت زیاد بشه باید لینک کنی به هر وبلاگی که میرسی لزش بخواه لینکت کنه
من هم میخواستم لینک کنمت اما چون وقت ندارم و میرم مهمونی نتونستم لینک کنم زحمت بکش لینکم بکن با نام در انتظار مهمان
راستی فردا(یکشنبه)یه انحمن افتتاح میکنم آدرسشو هم امروز میزارم توی وبلاگم بیا و ثبت نام کن و خوشحالم کن
بازم بهت سر میزنم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 12:35 ] [ maryam ] [ ]