آنچه
آنچه

آنچه میخواهیم نیستیم

آنچه هستیم نمی خواهیم

آنچه دوست داریم نداریم  و آنچه  داریم دوست نداریم

و عجیب است هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم

ساعت ها را بگذارید بخوابند

بیهوده زیستن را نیازی به شمارش  نیست



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت9:44---30 بهمن 1389
تو از دردی كه افتادست بر جانم چه می دانی؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو كتمان عشقت بود در حالی
كه از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی
فقط يك لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد
چرا عاقل كند كاری كه بازآرد پشيمانی؟



آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم


و منتظر حضور گرمتون




مروارید
ساعت20:30---29 بهمن 1389
آره راست میگی

Nsm2
ساعت18:40---29 بهمن 1389
مریم جون انشاا... که دعات برآورده میشه !
بازم بهم سر بزن


moein009
ساعت18:03---29 بهمن 1389
سلام مریم جون اول از اینکه منو لینک کردی ممنون .قابل شما رو نداره . بازم سر بزن منتظرتم خییییییییییلی گلی بای

Nsm2
ساعت16:01---29 بهمن 1389
مریم جونم سلام .

ممنون بابت نظر خوبت .

میدونی چیه ؟

به خدا من هم بهشون فونت میدم هم سایز مناسب ولی نمی دونم چرا وقتی میاد تو وب اینجوری میشه .

خودمم خیلی از این بابت ناراحتم !

برای همین توی نظری که اول وب میاد نوشتم که اگه این جوری شد از روی صفحه کلید ctrl + F5 رو بزنید .

تو هم همین کارو انجام بده درست میشه .
پاسخ:elahi fadat besham motevajeh nashodam bebakhshid hatman hamin karo mikonam


Nsm2
ساعت9:43---29 بهمن 1389
سلام مریم جونم
ممنون از اینکه بهم سر زدی .
بازم پیشم بیا ، خوشحال میشم .


moein009
ساعت8:12---29 بهمن 1389
ممنون که سر زدی منم مایل به تبادل لینک هستم منو با moein009ضد دختر بلینک من تو رو با چه اسمی لینک کنم
در ضمن مطالبم ضد پسر نبود از پایین بخون متوجه میشی بازم پیش ما بیا


خودم
ساعت15:35---28 بهمن 1389
خدا میدونه چی رو کی به آدم بده
ولی بعضی وقتها ما یادمون میره اون چیزایی رو که بهمون میده رو ببینیم نه اونایی که نمیده


بهار
ساعت14:53---28 بهمن 1389
با اجازه ات لينكت كردم

moein009
ساعت9:12---28 بهمن 1389
سلام مریم جون اول از اینکه به وبم سر زدی ممنون ولی باید بهت بگم که من خود خواه نیستم البته دور از جونه شما تمام این چیزایی که تو وبم هست حقیقتی تلخ درباره دختراس
پیش ما بیا منتظرتم بای
اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن


بهار
ساعت18:23---27 بهمن 1389
سلام عزيزم
چه وبلاگ نازي
خيلي با سليقه است

موفق باشي.بازم پيشت ميام


sana & saman
ساعت16:38---27 بهمن 1389
سلام عزيزم
وبلاگت خيلي قشنگه
خوشحال شدم سر زدي
بازهم پيش ما بيا
ياعلي


الینا
ساعت22:06---26 بهمن 1389
سلام عزیزم خوبی؟ مرسی از حضورت خیلی خوشحال شدم خیلی گلی بوس بای بایپاسخ:mer30 golam khoshhalam kardi ke omadi bus bus

فرزانه
ساعت12:05---26 بهمن 1389
گفتمش بی تو چه می باید کرد

عکس رخساره ی ماهش را داد

گفتمش همدم شبهایم کو

تاری از زلف سیاهش را داد

وقت رفتن همه را می بوسید

به من از دور نگاهش را داد

یادگاری به همه داد و به من

انتظار سر راهش را داد



سلام

من شما رو لینک کردم و لینک خودم رو هم تو وبتون قرار دادم



خوشحال میشم سری بزنید

پاسخ:mer30 golam ke tavajoh kardi mamnon az link kardanet


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, ] [ 10:53 ] [ maryam ] [ ]