درد دلم با دوستام
درد دلم با دوستام

الان اینقد دلم گرفته به حدی داغونم که دلم میخواد فریاد بزنم

بگم خداجون چقد صدات بزنم چرا به حرفام گوش نمیدی

خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته شدم

دلم گرفته میخوام بمیرمممممممممممممممممممممممممممم

دلم برا دوران خوب دبیرستان    شور وهیجان اون موقع

دلم برا شیطونی های بچگونه سر کلاس

امتحانات و تقلب های هممون

والی کردن و دوییدن تو حیاط مدرسه

خرید از بوفه مدرسه بابای مدرسه

برا دوستام برا بی دقدقه بودن اون موقع ها تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ شده

از بزرگ شدنم متنفرم متنفرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خداجونم کمکم کن

دلم گرفته چرا اینقد تنهام میخوام جیغ بزنم گریه کنم ولی نمیشه نمیتونم چیکار کنم

خدا جون بهت التماس میکنم یه دقیقه به حرفم گوش کن خواهش میکنم

میخوام بمیرم

 


 



نظرات شما عزیزان:

م.ش
ساعت11:49---23 اسفند 1389
نمي دونم چرا ما انسان ها عادت داريم آبي وسيع آسمان

رو رها كنيم و جذب آبي كوچیك چشمایي بشيم كه

عمقي ندارند با اينكه مي دونيم روزي بسته خواهند شد


م.ش
ساعت11:46---23 اسفند 1389
من از شهری دور می آیم



من از شهری دور می آیم

من از شهر غرور می آیم

به سوی شهر،یار می آیم

خزانم ، سوی بهار می آیم

من از شهری دور می آیم

دلم پر غم ولی مسرور می آیم

پر شتاب ولی بیتاب می آیم

به سوی یارو غمخوار چه بیقرار می آیم

از همه کس ببریده نزد دلدار می آیم

خداوندا به سوی تو دوباره

من عاشق چه شادمان می آیم


محمد
ساعت9:03---4 اسفند 1389
درسته كه اون موقع ها خيلي خوبه ولي بزرگي هم واسه خودش عالمي داره مريم جان.

اين چه حرفايي كه ميزني خدا نكنه


yazdan
ساعت20:59---2 اسفند 1389
salam.webloget kheyli ghashang bood be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ] [ 20:17 ] [ maryam ] [ ]