به تو می اندیشم
به تو می اندیشم

به تو می اندیشم

                 به تو ای مظهر ناز

                                      به تو ای نازترین

                                                          به تو کز حال دلم بی خبری

به توکز گریه من میخندی

                        به نگون بختی خود

                                             به شب تار خود و وعده تو

                                                                           به همان شب که به من میگفتی

عهد وپیمان میان منو تو 

                        همچنان روح مسیح

                                           ره به سوی ابدیت دارد

                                                                    پس کجا رفت چه شد

چه شد آن قصه عشق

                     چه شد آن شور نگاه

                                         راستی وای بر من

                                                            که پس از این همه رنج


باز هم ای گل زیبا              به تو می اندیشم



نظرات شما عزیزان:

sepehr
ساعت15:24---8 فروردين 1390
salam salamm
webeto didam khosham oomad az mahsharo in harfa gozashte
mamnoon misham biyay webe man


محمدعلي
ساعت9:34---28 اسفند 1389
سلام دوست عزيزمن محمدعلي هستم و به كساني كه درگروه گوگل كه من ساختم ثبت نام كنند يك يا دوتا بنر رايگان ميدم اگه دوست داري يه سري بزن

محمدعلی
ساعت18:34---17 اسفند 1389
سلام ممنون که لینک کردی

soad
ساعت11:22---15 اسفند 1389
salam maryam jan.b webet bishtar beres.pishe manam bia moshtarie webet misham emtehanesh majanieپاسخ:mer30 azizam ke sar zadi mamnon az nazaret azizam vebet baz nashod hatman adres eshtebah dadi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, ] [ 9:35 ] [ maryam ] [ ]