امشب
امشب

امشب دلم خیلی گرفته مثل همیشه دارم گریه میکنم با وجود آدم زیاده دورو برم خیلی خیلی احساس تنهایی میکنم

امشب نمیدانم چرا دل مرده هستممثل کلاس اولم افسرده هستم

تجدیدی عشقم وشهریور به راه استاز نمره صفر خودم شرمنده هستم

شاگرد اول بودم و  روز  خوشی   بود اما تمام لحظه ها پژمرده بودم

درکوچه های منجمدعشقی نمانده استمثل غذای فاتحه پس مانده هستم

اینجا که من  پرپرشدم   پایان   ره   بودآیا تو میدانی که من درمانده هستم؟

دیگر مسکن ها به حالم کارگر  نیستدکتر به بالینم میا من مرده هستم



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت15:09---10 بهمن 1389
سلام خوبی؟لینکت کردم راستی آیدیتو هم ادد کردمآخا عاشق چتیدنم

ABAR
ساعت8:38---7 بهمن 1389
SALAMKHEILI WEBETOON BAHALE VALI YE SOAL CHERA INGHADR GHAMGIN

WWW.NEFRAT.TK


موسوی
ساعت7:29---7 بهمن 1389
Salam maryam joon weblog e zibayi dari . . . mobarake
shoma ro link kardam linke khodam ham sabt kardam .......

در پناه حـــــــــــــــــــــــــــــ ـــق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 2:49 ] [ maryam ] [ ]