باز من
باز من

باز من ماندم وزمان......................

باز من ماندم و دیوارهای ترک خورده

باز هم تنها شدم وتنهایی را حس کردم

ولی این بار فرق می کند من کجایم تا به خود بپیوندم

            




نظرات شما عزیزان:

چنگ
ساعت13:12---1 تير 1390
موفقیت هرگز پایان نمی پذیرد!!!
کلید موفقیت در دستان شماست.
ایرانی هر جا هستی اینو تــکرار کــن:
» من هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر
خواهـــــم شد.
» من باید پــیروز بشم .
» من از موفقیت لبریزم.
» من می تـــــــــــوانـم.
» من با خدا هستم و خدا هم با منه.
» دنیا بسیار زیــــــباست.
» خدا نگــــــهدار مــــــنه.
» هرگز نا امید نمی شم.
» من میخوام پس میشه چون من میخوام


مقالات تعلیم و تربیت
ساعت17:10---6 خرداد 1390
شما هم لینک شدید.






متشکرم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ maryam ] [ ]