گفته های دوست خوبم
گفته های دوست خوبم

زندگی از ابتدا زیباست چون در امتدادش تویی

و تا انتها زیباست چون

                   با اوجی که از تو گرفته نزول نخواهد داشت

    

بوسه میچینم من از لعل لبت

                        تا بسوزم  نیمه شب من در تبت

آه افسوس دور هستی تو ز من

                         کی توانم برد طاقت از کفت

      

ای خوبترین نگار من

             زیبا ترین بهار من

                       یک ره تو باز کن از دلت

                                            بکشا گره  از کار من

         

خیلی دلم گرفته و تنهای بی کسم

              تو خوشبخترین گلی و من خاری و خسم

ای کاش رایحه ای از عطرت وجودت یاسمن

                   به مشامم رسد که به آخر رسیده نفسم

         

ای دو چشمت چشمه جوشان عشق       وی دهانت کان در افشان عشق

سینه تو مخزن لطف و صفاست          مهر تو آیینه ایمان عشق

        

     دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:1 ] [ maryam ] [ ]