باید
باید

        باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم

        از جان ودل یارم شوی تا عاشق زارت شوم

        من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران

         اول به راه آرم تورا  وانگه گرفتارت شوم

        کاش الان آغوش گرمت     سرپناه خستگیم بود

        دوتا چشمات پر از اندوه     واسه دل شکستگیم بود



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت11:05---19 خرداد 1390
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم.

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم

اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمیارم

اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم

من اون دردم که هر جایی پی مرحم نمی گرده

چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه

من اون عشقم که با هرکس سر سفره نمی شینه

من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه

اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم

اگه بارون پربارم به صحرا دل نمی بندم


سکوت
ساعت20:21---18 خرداد 1390
سکوتم از رضایت نیست....
کاش همچی رو میشد گفت
یا میشد از همچی نوشت
کاش
سلام
ممنون از حضور پر مهرت عزیز منم شما رو باافتخار لینک کردم .


سنگ صبور
ساعت12:48---17 خرداد 1390
سلام
وبلاگت قشنگه
اما نميدونم چرا توش اين همه از جدايي و فراق نوشتي
اميدوارم اينايي كه مينويسي در مورد خودت نباشه و مصداقي هم تو زندگيت پيدا نكنه
يه سر به وبلاگم زدي ممنون
نظر دادي سپاسگذار
اگه خواستي منو با اسم سنگ صبور لينك كن
اينم تلفنه مشاوره وبلاگه عصرها ساعت 5تا 7
09366599753البته به اميد اينكه هروقت مشاوره خواستي براي كارخير و شادي باشه
آرزومند آرزوهاتم


S.H.Mousavi
ساعت3:56---17 خرداد 1390
Salam khodayish webet kheyli ghashange . inke migam ghashange na be khatere in ke be webam sar bezani . goftam khodayish ghashange . mobarake


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, ] [ 20:4 ] [ maryam ] [ ]