خیال تو
خیال تو

در غروب رفتن تو                 لحظه هایم را شکستم

زیر بارون جدایی                   با خیال تو نشستم

بی تو تنها گریه کردم               تو شبای بی ستاره

انتظار تو کشیدم                     تا که برگردی دوباره

بشت شیشه روز شبها              دل به بارون میسبارم

من برای گریه هام                  چشمه ها رو کم میارم

انتظار با تو بودن                    منو از با در میاره

ترس از این دارم که بی             تو تا ابد چشمام بباره

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

چنگ
ساعت13:01---25 تير 1390
سلام
این قالبت خیلی زیباست
شاده
باحاله
ایول
حال کردم
خیلی وقت بود بهم سر نزده بودی ؛ گفتم سری به آبجیم بزنم ببینم چکار میکنهپکارای جدیدتو خواندم
عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 تير 1390برچسب:, ] [ 17:1 ] [ maryam ] [ ]