دلم گرفته
دلم گرفته

دلم گرفته ست

             به ایوان میروم و انگشتانم را

                                            به پوست کشیده شب می کشم

چراغهای رابطم تاریکند

                کسی مرا به آفتاب

                              معرفی نخواهد کرد.

           کسی مرا به مهمانی گنجشگ ها نخواهد برد

                              پرواز را بخاطر بسپار

                                                           پرنده مردنی ست



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت19:27---27 تير 1391
inoo ham dost dashtam ba ejaze linket kardam ke bishtar sar be zanam behet

شادی
ساعت10:27---31 خرداد 1391
ممنون مریم جون که توی وبلاگت از فروغ فرخ زاد هم یادی کردی هم تورو و هم فروغ رو خیلی دوستون دارم که با احساس حرف میزنین.پاسخ:ممنونم عزیزم منم دوست خوبی مثل شمارو دوست دارم آدرسی نذاشتی که جبران کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 مهر 1390برچسب:, ] [ 1:43 ] [ maryam ] [ ]