روز مادر
روز مادر

 

سلام

روز مادر رو به همه مادرهای دنیا  تبریک میگم

 

 

ای فرشته مهربان دریا دل قلبت به وسعت تمامی دنیاست

 

ایزد منان نامت را زیبا گذاشت(زن)

 

و تو ای مهربان فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای

 

خوشبختی کافیست تو را به نگاهش میسپارم

 

 

          پیشاپیش روزه همه مامانا مبارک

 

 

بببب

ششششش

 



نظرات شما عزیزان:

mehrnaz
ساعت0:13---22 ارديبهشت 1391
من چشم هایـــم را بستم و تو قایــم شدی !

من هنـــوز روزها را می شــمارم !

و تـــو پیدا نمی شوی !

یا من بازی را بلــد نیستم !

یا تو جر زدی !

رفته‌ای وُ من

هرچــــــــــه می‌کِشم

تمام نمی‌شود این درد... !
وبت عالیه به وب من هم سر بزن نظریادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 23:54 ] [ maryam ] [ ]