میبخشمت
میبخشمت

میبخشمت با عشق؛میبخشمت با اشک

 

میسپارمت دست این راهه بی بازگشت

 

میبخشمت وقتی تو گریه گم میشی

 

با تو یکی میشم وقتی که شب برگردی

 

تقدیر ما این بود ای آخرین همدم

 

یک روزم شده یک عمر دور از هم

 

مثل دو هم سلول ؛دیوونه و گیجیم

 

ما تو حصار هم هرگز نمی گنجیم

 

میبخشمت تا شوم بغض طوفانت

 

میبخشمت اما مثل یه بیگانه

 

پاییز این تقدیر ای آخرین همدم

 

یک روزم شده یک عمر دور از هم

 

                                 بگو چرا عشق من

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت11:45---17 تير 1391
بي قرار توام و در دل تنگم گله هاست-

آه بي تاب شدن عادت كم حوصله هاست-

مثل عكس رخ مهتاب كه افتاده در آب؛

در دلم هستي و بين من و تو فاصله هاست-


ميلاد
ساعت18:58---16 تير 1391
سلام وب خوبي داري به من هم سر بزن

سنگ صبور
ساعت2:25---31 خرداد 1391
سلام آبجی بازم که زدی تو فازه غم چرا سعی نمیکنی حرف بزنی منظورم با من نیست با یکی که بهش اعتماد داشته باشی با یکی که واقعا محرم باشه شاید یکی که از خارج به زندگیت نگاه میکنه بهتر بتونه کمکت کنه
نمیگم به من اعتماد کن نه چون بهت حق میدم اعتماد نداشته باشی اما توی نزدیکانت دنبال یه معتمد بگرد و ازش کمک بخواه یه آدم عاقل نه یه خول و چل مثه من
اعیاد شعبانیتم پیشاپیش مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:55 ] [ maryam ] [ ]