خیلی دلم گرفته
خیلی دلم گرفته

خیلی دلم گرفته از این همه جدایی گذشت قدیما حالم من کجا تو کجایی


خیلی گرفته ست حالم همش دلم میگیره اینقدر قدم میزنم تا نفسم بگیره


هر جا میرم بفکرتم فکرت برای من بسهمیخوام همش صدات کنم اسمت برام مقدسه


میرم ولم کنی برم فراموشم کنیبا بی کسی و انتظار منو هم آغوشم کنی


بی من نرو تنهام نزار بی کسی رو یادم نیارواسه تو داره جون میده این دل تنگ و بی قرارم


بی تو هوای این اتاق همیشه سرد و ساکتهدل پیش چشمای تو و پیش نگاه پاکته

 


                           فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت11:45---23 تير 1391
سلام خیلی دلتون گرفته اما کسی که پشت و پناه شماست رو فراموش میکنی انسان را خدا چرا دو آفرید چرا گفت زن و مرد

حتما آفریننده میدونه که تک نمیشه پس چرا به خودتون سخت میگیرید

ما که بودیم از اون گریزان زما هم گریزان


alireza
ساعت11:44---23 تير 1391
سلام خیلی دلتون گرفته اما کسی که پشت و پناه شماست رو فراموش میکنی انسان را خدا چرا دو آفرید چرا گفت زن و مرد
حتما آفریننده میدونه که تک نمیشه پس چرا به خودتون سخت میگیرید
ما که بودیم از اون گریزان زما هم گریزان


tarafdarane sardar
ساعت23:58---21 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid agar mikhahid nazar mostagim khod ra be sardar begoyid be *** (sardarkhaste ) *** yani id sardar moraje konid

ایوب
ساعت11:02---20 تير 1391
من زنده ام به عشق تو در واژه واژه ام
جان میکنم بدون تو در انزوای شعر
با هر تپش دوباره دلم تنگ میشود
گاهی برای قلب تو گاهی برای شعر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ maryam ] [ ]